جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۵
کد خبر: ۸۶۲۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
در مراسم «نغمه عشاق»

حجت‌الاسلام وحیدی: هنرمند کسی است که زیبا سخن بگوید

حجت‌الاسلام وحیدی در مراسم تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و با اشاره به سالروز شهادت سید اهل‌قلم، مرتضی آوینی که در تقویم رسمی کشور به‌ روز «هنر انقلاب اسلامی» نام‌گذاری شده، بیان کرد: کسی که زیبا حرف بزند و زیبا راه برود هنرمند است، زیرا هنرمند کسی است که زیبایی خلق می‌کند. سیدالشهدا در کربلا زیبایی خلق کرده است.
حجت‌الاسلام وحیدی: هنرمند کسی است که زیبا سخن بگویدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ حجت‌الاسلام وحیدی در خصوص فرارسیدن حلول ماه رجب بیان کرد: در آستانه ماه رجب هستیم و در این ماه روزه بسیار سفارش شده است.
وی افزود: در ماه رجب و  شعبان، خدا غذاهای خوبی آماده کرده و به نقل از آیت‌الله مجتهدی بیان کرد: در زمان‌های قدیم دربازار به علت اینکه اکثر افراد در ماه رجب روزه بودند بقیه افرادی که روزه نبودند، مثل روزهای ماه رمضان به سختی و پنهانی ناهار می خوردند.
وحیدی در بخش دیگر سخنانش تصریح کرد: شهدا، هنر بسیار داشتند و به خاطر عشقی که شهید به خدا دارد  در این راه جان و تمام هستی‌اش را می‌دهد. ما با این همه هنرمند به خود می‌بالیم که عشق‌بازی با معبود خودشان داشتند.

از دیگر بخش‌های مراسم معنوی«نغمه عشاق» می‌توان به تجلیل و تقدیر از خانواده‌های شهیدان  محمدمهدی شریفی، غلامرضا جواهرپور و محمد مرتجی و اهدا لوح سنگی توسط آقای بیات فرمانده بسیج سازمان فرهنگی هنری اشاره کرد.
تقدیر از هنرمند عکاس و تصویربردار دفاع مقدس و انقلاب فرشید ذوالفقاری پایان بخش مراسم «نغمه عشاق» در فرهنسرای گلستان بود.

مراسم «نغمه عشاق» پنج‌شنبه هر هفته ساعت ۸ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.

نظر شما